فهرست بستن

چگونه می توان رفاه کارمندان را برای کارمندان شاد و تجارت بهتر بهبود بخشید – هاست |هاست لینوکس | خرید هاست ارزان | نمایندگی هاست | فروش هاست


بهزیستی کارمندان مفهومی است که دهه ها وجود داشته است. اما هنگامی که حمله همه گیر سال ۲۰۲۰ و زندگی عادی پایان یافت ، مراقبت از یکدیگر در اولویت قرار گرفت.

بسیاری از شرکت ها شروع به ارائه منابعی برای کمک به کارمندان خود در مقابله با بیماری همه گیر مانند مزایای بیشتر سلامتی ، اقدامات خودمراقبتی ، دسترسی به مشاوره یا فضای کاری انعطاف پذیرتر می کنند.

انتظار می رود این روند سلامتی کارمندان تا سال ۲۰۲۱ و بعد از آن ادامه یابد زیرا کارفرمایان اطمینان می دهند که محل کار پشتیبانی بیشتری را فراهم می کنند و کارمندان انتظار آن را دارند.

اولویت بندی بهزیستی کارمندان به نفع افراد مشاغل شما و خود شرکت است.

2k7i3ppGUSd1Nh5nHLlx0a26hlq0drRJw3hQ3xy 2LWu66By rBs48N841 FfMEs9B ac5rRP56ZkzZOamitGwZQ8G56Kb9joZFT4chkTBRSHSmRnyquy7hrKY12qRMPbf5h5VAb

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ادغام رفاه کارمندان در تجارت خود ، از جمله:

  • تعریف سلامتی کارمندان
  • چگونه رفاه کارمندان می تواند به تجارت شما کمک کند
  • چگونگی اجرای یک برنامه رفاه موفق
  • کاری که می توانید به عنوان یک تجارت کوچک انجام دهید

سلامتی کارمندان چیست

تندرستی کارکنان با برنامه ها ، فعالیت ها ، مزایا یا سیاست های محل کار که باعث ارتقا health سلامت و رفاه کارکنان در مناطق مختلف می شود ، تعریف می شود ، مانند:

  • جسمی
  • ذهنی
  • اجتماعی
  • مالی
  • محیطی
  • رشد شخصی و شغلی
  • انجمن

آنچه که سلامتی کارمندان در آن خلاصه می شود فعالانه در تلاش است تا کارمندان شما را خوشحال و سالم کند.

بسیاری از شرکت ها ، از جمله گوگل ، با برنامه های سلامتی خود شناخته شده اند. این برنامه ها در هر شرکتی متفاوت است ، با مثالهایی از جمله مزایای گسترده سلامتی یا ماشین های هوشمند فروش با قطعات دوچرخه برای ترغیب کارمندان به دوچرخه سواری برای کار.

چرا بهزیستی کارمندان را بهبود می بخشیم

علاوه بر فراهم کردن محل کار بهتر برای کارمندان ، بهبود رفاه کارکنان نیز می تواند بر روی تجارت شما تأثیر مثبت بگذارد.

مطالعه ای در آکسفورد نشان داد که کارگران خوشحال ۱۳٪ موثرتر هستند. برنامه های سلامتی می توانند هزینه های مراقبت های بهداشتی را کاهش دهند و به غیبت کمک کنند. مطالعات دیگر نشان داده است که مداخلات بهداشت روان می تواند باعث بهبود رفاه و بهره وری شود.

کارمندان همچنین می توانند به بازاریابی شرکت شما کمک کنند ، زیرا مصرف کنندگان تمایل دارند بیش از خود مشاغل به کارمندان اعتماد کنند. کارمندان راضی نیز می توانند برند شما را بهبود بخشند.

به علاوه ، کارگران ناراضی می توانند گران باشند و منجر به فرسودگی شغلی کارمندان شوند.

نحوه اجرای طرح ابتکار کارکنان

بهترین مکان برای شروع کار با سلامتی کارمندان منبع است. شما می توانید یک نظرسنجی سلامتی تهیه کنید یا پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود محیط کار بخواهید.

بعضی اوقات بین آنچه مدیریت معتقد است کارمندان می خواهند و آنچه که آنها هستند تطابق ندارد در حقیقت خواستن طبق نظرسنجی Future Workplace ، دو مزیت برتر سلامتی کیفیت هوا و نور راحت بودند.

O6xZ8b81P TS RUzqw oLZwGcdMJUGUPUShXNwWeOyul4f2WAaeimtBhHtgKWJZ86 vJ9HkZqOE7223uHMzuAq0X4MbA0OPPNC6 ZoQtwjryjJB67W nI UwAkTggIWlgrCW10N9

قبل از اینکه اقدام جدیدی انجام دهید ، ابتدا بدانید که کارمندان شما چه می خواهند.

از آنجا تصمیم بگیرید که می خواهید روی کدام منطقه یا مناطق تمرکز کنید. گزارش روند جهانی سرمایه انسانی Deloitte در سال ۲۰۲۱ نشان می دهد که به دنبال رفاه در سطوح مختلفی هستید که می توانید از فردی به تیمی به سازمانی دیگر پیاده سازی کنید.

M3J0443QROIkBXDG0MitIec sAu

برنامه سلامتی هر شرکت بسته به ارزش ها و فرهنگ تجارت شما متفاوت خواهد بود و باید به نظر برسد. ایده ها می توانند از بزرگ به کوچک متغیر باشند ، به عنوان مثال:

  • عکسهای سالانه آنفولانزا
  • افزایش مرخصی مادر و پدر
  • جبران عضویت در سالن ورزشی
  • زمان داوطلبانه پرداخت شده
  • ایمیل تجارت را بعد از ساعت کار یا آخر هفته محدود کنید
  • یک برنامه کمک به کارمندان ارائه دهید
  • ناهار را از کامپیوتر جدا کنید
  • گیاهان بیشتر در دفتر کار

سلامتی کارمندان برای مشاغل کوچک

شرکت های بزرگ می توانند برنامه های سلامتی و مزایای گسترده ای را برای کارمندان خود پرداخت کنند. اما وقتی تمایل به تنگ شدن منابع وجود دارد ، مشاغل کوچک چگونه می توانند ادامه دهند؟

مشاغل کوچک دارای مزیتی هستند که شرکتهای بزرگتر از سلامتی برخوردار نیستند. از آنجا که مشاغل کوچک با کارمندان بسیار نزدیک کار می کنند ، از نزدیک می توانند نیازهای کارمندان خود را درک کنند و پیشنهادات خود را شخصی سازی کنند.

طبق گزارش تندرستی محل کار اتحادیه های مشاغل کوچک کشور ، شرکت هایی که کارکنان کمتری دارند اعتماد به نفس بیشتری نسبت به شرکت هایی که کارمندان بیشتری دارند می توانند سلامت و سلامت کارمندان را مدیریت کنند.

tRTRmb8urd9vwWi ngVxZOGxS5KakTbTeTZEDQ Q0m8

فرهنگ سلامتی کارمندان را در شرکت خود پرورش دهید. به کارمندان خود و آنچه که آنها برای انجام کار بهتر و شاد بودن در محل کار به آنها نیاز دارند ، توجه کنید. شما می توانید با کارمندان خود پیوندهای بهتری ایجاد کنید ، و آنها از طرف شرکت خود احساس ارزش و قدردانی می کنند.

پس از یک چالش برانگیز ۲۰۲۰ ، جای تعجب نیست که رفاه کارمندان قرار است در سال ۲۰۲۱ روندی باشد و به عنوان یک خط پایه برای آینده تبدیل شود. نه تنها روحیه کارمندان را بهبود می بخشد ، بلکه منجر به کارمندان شادتری می شود که عملکرد بهتری در کار دارند.

برای القای یک برنامه سلامتی یا سیاست ، شما باید با پرسیدن کارمندان خود شروع کنید. حتی به عنوان یک تجارت کوچک ، می توانید راه هایی را برای اولویت قرار دادن فرهنگ رفاه کارمندان پیدا کنید.

انتخاب های شما به شرکت شما بستگی دارد ، اما شما می توانید تغییرات قابل توجهی برای کارمندان خود ایجاد کنید.
آیا می خواهید با بستر میزبانی بهتر استرس کارمندان را کاهش دهید؟ امروز به یک بسته میزبانی Nex1host ارتقا دهید.



چگونه می توان رفاه کارمندان را برای کارمندان شاد و تجارت بهتر بهبود بخشید – هاست |هاست لینوکس | خرید هاست ارزان | نمایندگی هاست | فروش هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *